- مدیریت ارتباط با مشتریان
- مدیریت خدمات پس از فروش
- مدیریت صادرات
- مدیریت قراردادها
- مدیریت خرید داخلی و خرید خدمات
- مدیریت خرید خارجی
- مدیریت ارزیابی تامین کنندگان
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت فروش و پخش
کارکردهای سیستم
- تهیه چک لیست تامین کنندگان تعریف نوع امتیاز و جمعبندی امتیاز هر تأمینکننده
- مشخصات تأمینکنندگان شامل نیروی انسانی، ماشینآلات، استانداردها و سایر مشخصهها
- ثبت اطلاعات مشخصات کالا و خدمات ارائه شده
- چک لیست ارزیابی کالا و خدمات ارائهشده و ارزیابی بر اساس چک لیست
- گزارش ارزیابی سازندگان براساس پارامترهای مختلف
- استخراج برنامه ارزیابی برای سازندگان در مقاطع زمانی مختلف
- گشایش پرونده سفارش به تفکیک پرو فرما، محموله و کالا و انواع پرداخت
- گزارش براساس مبادی ورود و خروج، بانکها، گمرکات، بازرسان و ترخیصکاران
- ثبت مجوز، انواع بیمه، زمانهای حمل کالا از مبدأ تا مقصد
- ثبت امور گمرکی، ترخیص کالا و حقالعملکاری
- محاسبه بهای تمامشده کالاهای سفارش شده به تفکیک محموله
- تهیه گزارشات مختلف براساس تمامی پارامترهای سیستم سفارشات
- فرآیند درخواست کالا از انبار تا درخواست خرید و ارسال برای کمیسیون خرید
- تفکیک خریدها براساس حدود نصاب معاملات (طبق آیین نامه خرید)
- تهیه استعلام خرید از تأمینکنندگان و ثبت اطلاعات پیشنهاد قیمت فروشندگان
- کنترل پیش فاکتورها و استعلام قبل از خرید
- نتیجه استعلام و یا کمیسیون خرید و تهیه صورت مقایسه بین استعلام های دریافتی
- فرآیند درخواست خرید، برگزاری مناقصات، ترک تشریفات، برنامهریزی و خرید کالا
- ارتباط رسید انبار با کمیسیون خریدها و پیش فاکتورها و قیمت گذاری رسید انبارها
- ارتباط سیستمی از درخواست خرید تا کمیسیون تا رسید انبار و قیمت گذاری آنها
- تهیه بانک اطلاعاتی از مشتریان اعتبار سنجی مشتریان براساس فروش اسنادی و نقدی مشتریان در هنگام صدور پیش فاکتور، دستور تحویل، حواله و فاکتور فروش
- ایجاد لیست قیمت های مختلف و ارتباط حواله ها برای قیمتگذاری کالا بر اساس محدوده تاریخی، تعدادی و تخفیفات و جوایز
- تنظیم صورتحساب درآمد برای خدمات ارایه شده و احتساب کسور و اضافات قانونی آنها
- دریافت سفارشات و فروش اینترنتی محصولات از طریق وبسایت
- ارائه مانده و گردش حساب مشتریان به صورت اینترنتی
- کنترل وصول مطالبات در مقایسه با فاکتور فروش
- تهیه گزارش تجزیه سنی مطالبات به تفکیک هر مشتری
- ارائه سود و زیان هر کالا به تفکیک کالا , اشخاص و گروه کالا
- گزارش فروش های فصلی مطابق ماده 169 قانون مالیات های مستقیم
- گزارش اظهارنامه مالیات بر ارزشافزوده (VAT)
- تهیه گزارش محصولات فروخته شده براساس کد ردیابی جهت خدمات پس از فروش
- تنظیم مشخصات تکمیلی مشتریان در بازار هدف و صنعت و انواع اقدامات بازاریابی
- توالی بازاریابی هر مشتری بر اساس مدل تخصیصیافته و کارشناسان مرتبط
- ثبت نیاز بازار براساس محصول و منطقه جغرافیایی و …
- شکست در بازاریابی و ذکر دلایل شکست، وضعیت رقبا و مقایسه محصولات آنان
- ارزیابی مدیریتی کارشناسان بازاریابی بر اساس اقدامات انجامشده
- ارسال ایمیل و پیامک تبلیغاتی، مناسبتی و یادآوری براساس بانک اطلاعاتی
- قراردادهای فروش ریالی و ارزی و مقدار تحویل، پیشپرداخت و جرایم تأخیر
- سفارشات دریافتی بابت هر قرارداد و محاسبات مالی قرارداد
- دستور تحویل کالا به انبار، حواله خروج کالا، تأیید دریافت کالا توسط خریدار و صدور فاکتور فروش
- گزارش خلاصه وضعیت هر قرارداد و مانده مقداری و مبلغی هر مشتری
- گزارش وضعیت قطعات در حال تولید و فاکتور شده و میزان موجودی در مراحل مختلف
- ارتباط مبالغ دریافتی با فاکتورهای فروش و تجزیه سنی مطالبات براساس فاکتور فروش